loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ امره کایا روزگار,    دانلود فول آلبوم emre kaya,    دانلود آهنگ ayna از emre kaya,    دانلود اهنگ امره کایا سنی سوه سوه,&nb

حسین بازدید : 155 چهارشنبه 23 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ امره کایا روزگار
,    دانلود فول آلبوم emre kaya
,    دانلود آهنگ ayna از emre kaya
,    دانلود اهنگ امره کایا سنی سوه سوه
,    دانلود اهنگ emre kaya benimsin
,    دانلود اهنگ امره کایا seni seve seve
,    دانلود آهنگ emre kaya ruzgar
,    دانلود اهنگ emre kaya seni seve seve
,    دانلود آهنگ امره کایا seve seve

,   

 

 

متن آهنگ جدید و بسیار زیبای عمره کایا به نام روزگار :

Sırılsıklam üstüm başım
Yine rüzgarın kapımda
Yeter artık beni bunalttın
Ben yokum yanında

Sırılsıklam üstüm başım
Yine rüzgarın kapımda
Yeter artık beni bunalttın
Ben yokum yanında
www.musicghir1.ir
İstediğin başka bir yol varsa
Oraya sapabilirsin
Ya da kıyamete kadar köşende
Sessiz oturup durabilirsin

Eskidendi sesini bile özledim artık
Aşk hayal geliyor
Kalbin sana soğuk öyle boş ki şu an
İçinde yaprak kımıldamıyor

 

http://musicghir1.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ امره کایا روزگار دانلود فول آلبوم emre kaya دانلود آهنگ ayna از emre kaya دانلود اهنگ امره کایا سنی سوه سوه دانلود اهنگ emre kaya benimsin دانلود اهنگ امره کایا seni seve seve دانلود آهنگ emre kaya ruzgar دانلود اهنگ emre kaya seni seve seve دانلود آهنگ امره کایا seve seve
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو