loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    کد اهنگ پیشواز سریال دلدادگان همراه اول,    کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی,    کد پیشواز سریال دلدادگان,    کد اهنگ پیشو

حسین بازدید : 12494 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398


,    کد اهنگ پیشواز سریال دلدادگان همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی
,    کد پیشواز سریال دلدادگان
,    کد اهنگ پیشواز محمد اصفهانی دلدادگان
,    کد پیشواز دلدادگان
,    کد آهنگ پیشواز سریال دلدادگان
,    کد پیشواز دلدادگان محمد اصفهانی
,    کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی هوایی شدم
,    کد پیشواز ایرانسل سریال دلدادگان

هوامو نداشتی هوایی شدم
چه کابوس بی انتهایی شدم
نگاهت منو زیرو رو میکنه
منو با دلم رو به رو میکنه
منو دست بسته تو و قلب خسته
که هرکی رسیده یه جاشو شکسته
ولی حسن عاشق به دیوونگیشه
یه وقتایی کوهم دلش ابری میشه
ابری شو خاطره هاتو ببار
بارون شو یاد من عشقو بیار

دانلود آهنگ پایانی سریال دلدادگان

من میرسم به تو آخر کار بارون ببار
من بی قرار توام بی قرار
بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مث ابر بهار بارون ببار
پریشونم اما پریشون ترم کن
فقط از تو میخوام یکم باورم کن
هوام از نفس هات داره جون میگیره
نفس میکشم تا خیالت نمیره
ابری شو خاطره هاتو ببار
بارون شو یاد من عشقو بیار
من میرسم به تو آخر کار بارون ببار
من بی قرار توام بی قرار
بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مث ابر بهار بارون ببار

***

 

,    کد اهنگ پیشواز سریال دلدادگان همراه اول - بزودی

https://www.poyeh.com







برچسب ها کد اهنگ پیشواز سریال دلدادگان همراه اول کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی کد پیشواز سریال دلدادگان کد اهنگ پیشواز محمد اصفهانی دلدادگان کد پیشواز دلدادگان کد آهنگ پیشواز سریال دلدادگان کد پیشواز دلدادگان محمد اصفهانی کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی هوایی شدم کد پیشواز ایرانسل سریال دلدادگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو