loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم  با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول توی لحظه جدایی تو چشات نگاه می

حسین بازدید : 669 چهارشنبه 14 فروردین 1398

دانلود آهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم  با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم  ,دانلود آهنگ جدید توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم ,متن آهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم  ,توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم ,

 

توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم 
تو گفتی خدا نگهدار من گفتم دورت بگردم
بغض وجودم و گرفتو می چکید دونه اشکم

توی لحظه ی جدایی ، تو چشات نگا می کردم

 

تو گفتی خدانگهدار ، من گفتم دورت بگردم

 

بغض وجودمو گرفت و می چکید دونه ی اشکم

 

دست تکون دادم برا تو ، گفتم خوش بگذره عشقم

 

اما باز خدا می دونه چجوری دَووم آوردم

 

دیدی که وقت جدایی اِسمتم نمی آوردم

 

می دونستم داری میری ، میری که نیای دوباره

 

فقط از خدا می خواستم بارون اشکام نباره

 

تو بدون هر جا که میری چشم به راه تو می مونم

 

آخه باور کن که سخته من بدون تو بمونم

 

حتی یه لحظه نمی شد من به یاد تو نباشم

 

به تو عادت کرده بودم ، حالا مجبورم جدا شم

 

اما از خدا می خوام تا برسی به آرزوهات

 

شده موهام رنگ بختت ، بخت ِ من به رنگ موهات

 

فقط از اینجا که میری یکمی به یاد من باش

 

همه عمرمی مسافر ، تو مواظب خودت باش

 

همه عمرمی مسافر ، ای خدا مواظبش باش

 

 دانلود اهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 

دانلود اهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم







برچسب ها دانلود آهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم دانلود آهنگ جدید توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم متن آهنگ توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم توی لحظه جدایی تو چشات نگاه میکردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو