loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ بله گفتم از پویان,    دانلود اهنگ ریمیکس به چشات بله گفتم,    آهنگ به چشات بله گفتم ریمیکس,    دانلود آ

حسین بازدید : 236 شنبه 02 شهریور 1398



,   
,    دانلود آهنگ بله گفتم از پویان
,    دانلود اهنگ ریمیکس به چشات بله گفتم
,    آهنگ به چشات بله گفتم ریمیکس
,    دانلود آهنگ جدید پویان
,    دانلود اهنگ های قدیمی پویان
,    دانلود آهنگ های شاد پویان
,    دانلود آهنگ پویان زیر بارون
,    دانلود جدیدترین اهنگ پویان
,    دانلود اهنگ پویان انگار عاشق شدم
,   
,   
,   

http://next1.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%84%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%85/

 

توی نگات یه حالیه که منو به فکر تو میبره نبینمت تمومه حتی قلبم نمیزنه

بیا جلو بذار تموم آدما نگات کنن ببیننت کنارمی به تو جونمو فدا کنم

به چشات بله گفتم که بی قرارم بشی یادش میوفتم چه روزگار خوشی

به چشام بله گفتی که بی تو تنها نشم کنارت یه عمره توی آرامشم

به چشات بله گفتم که بی قرارم بشی یادش میوفتم چه روزگار خوشی

به چشام بله گفتی که بی تو تنها نشم کنارت یه عمره توی آرامشم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 میترسیدی که پام به چشمات وا بشه گذاشتی عشق من تو قلب تو جا بشه

تو دنیا مثلمو دلت پیدا نکرد چون هیشکی عین من با چشمات تا نکرد با چشمات تا نکرد

به چشات بله گفتم که بی قرارم بشی یادش میوفتم چه روزگار خوشی

به چشام بله گفتی که بی تو تنها نشم کنارت یه عمره توی آرامشم

به چشات بله گفتم که بی قرارم بشی یادش میوفتم چه روزگار خوشی

به چشام بله گفتی که بی تو تنها نشم کنارت یه عمره توی آرامشم

 

 

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download








برچسب ها دانلود آهنگ بله گفتم از پویان دانلود اهنگ ریمیکس به چشات بله گفتم آهنگ به چشات بله گفتم ریمیکس دانلود آهنگ جدید پویان دانلود اهنگ های قدیمی پویان دانلود آهنگ های شاد پویان دانلود آهنگ پویان زیر بارون دانلود جدیدترین اهنگ پویان دانلود اهنگ پویان انگار عاشق شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو