loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ من یه جوون پیر پیرم,    دانلود اهنگ ماکان بند چرا,    متن اهنگ خدا پشتمه از ماکان بند,    خدا پشتمه ماکان بند متن, &nb

حسین بازدید : 100 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ من یه جوون پیر پیرم
,    دانلود اهنگ ماکان بند چرا
,    متن اهنگ خدا پشتمه از ماکان بند
,    خدا پشتمه ماکان بند متن
,    اهنگ خدا از امیر مقاره
,    اهنگ ماکان بند خدا خودت بیا
,    دانلود آهنگ خدا امیر مقاره
,    دانلود اهنگ ماکان بند دیگه نمیتونم
,    متن آهنگ خدا پشتمه

من خودِ اونیم که هر شب بغضمو قورت میدم

من ، شبام سیاه و تاره  ، روشنایی واسه من فقط یه خیاله

من من من خوبی ندیدم ، حتی خانوادم میدن فریبم

من یه جوونِ پیرِ پیرم که از همه چی بریده شده امیدم

وقتی خدا پشتم بود و ندیدم تو این پاییزم تنها و غریبم

مث یه جوونی که هیچ سودی نداره ، حتی افتاده از چشم خانواده

نمیدونم کی دوستمه کی دشمنمه نمیدونم کی باهامه و کی پشتمه

وقتی مشکلاتم نمیذارن بخوابم ، اونوقت بابام فک میکنه من رو به راهم

تقصیر اون نیست ، من جوونِ بدیم ، جوونی که دنبال پول نیست

همه دنیاش شده یه اشکِ رو گونه ، آرزویی نداره همه فکرش این بوده

که تو زندگی به هدفش برسه ، نمیتونه بخوابه همش تو این حسه

که نکنه نشه و سر شکسته شه ، اونوقت همه درا یه جا رو اون بسته شه

بخش رهام هادیان :

من باختم دوباره ، بدونِ ترس ، تا همیشه

یادمه پر از باد ، تاریکه مسیرش

که حالش تا ابد ، دیگه خوب نمیشه

بخش امیر مقاره :

هیشکی نفهمم نیست ، هیشکی درکم نمیکنه ، هیشکی یه ذره از غمم کم نمیکنه

هزار تا چرا توی ذهن منه که چرا من نباشم یکی مث همه

چرا انقد شبام سیاه و تاره ، چرا راحت سر نذارم رو بالش چرا همه بهم دروغ میگن و میرن

چرا از همه چی بریده شده امیدم ، چرا انقد چرا توی ذهن منه ، چرا فک میکنم روزای آخر منه

چرا دنیا واسم یه حس غریبه ، چرا یادم نبود که خدا پشتمه

بخش رهام هادیان :

من باختم دوباره ، بدونِ ترس ، تا همیشه

یادمه پر از باد ، تاریکه مسیرش

که حالش تا ابد ، دیگه خوب نمیشه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://bia4media.ir/

 







برچسب ها دانلود اهنگ من یه جوون پیر پیرم دانلود اهنگ ماکان بند چرا متن اهنگ خدا پشتمه از ماکان بند خدا پشتمه ماکان بند متن اهنگ خدا از امیر مقاره اهنگ ماکان بند خدا خودت بیا دانلود آهنگ خدا امیر مقاره دانلود اهنگ ماکان بند دیگه نمیتونم متن آهنگ خدا پشتمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو