loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,,دانلود آهنگ دلم میره برات میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جون و دلم میره برات میثم ابراهیمی,اهنگ جون و دلم میره برات از میثم ابراهیمی,دانلود آهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد,دانلود اهنگ میث

حسین بازدید : 105 سه شنبه 09 مهر 1398


,
,دانلود آهنگ دلم میره برات میثم ابراهیمی
,دانلود آهنگ جون و دلم میره برات میثم ابراهیمی
,اهنگ جون و دلم میره برات از میثم ابراهیمی
,دانلود آهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
,دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بوم بوم
,دانلود آهنگ جون و دلم میره برات ریمیکس
,دانلود آهنگ جون دلم میره برات
,اهنگ جون و دلم میره برات ریمیکس
,دانلود آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی

 

 

https://rozmusic.com/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%86-%D9%88-%D8%AF%D9%84%D9%85.html

 

رو حریفه
جز توئه دیوونه هیشکی نمیدونه وقتی پیش منی حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جون و دلم با لینک مستقیم

بوم بوم میزنه دلم وای نگو دیگه منو نمیخوای منی که دل بهت دادم و حالا حالاها عاشقتم ای وای
بوم بوم ضربان قلبم داره میره بالا نم نم بیا حواستو بده به منه دیوونه دل بده تو کم کم
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم میره برات میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جون و دلم میره برات میثم ابراهیمی اهنگ جون و دلم میره برات از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد دانلود اهنگ میثم ابراهیمی بوم بوم دانلود آهنگ جون و دلم میره برات ریمیکس دانلود آهنگ جون دلم میره برات اهنگ جون و دلم میره برات ریمیکس دانلود آهنگ جون و دلم میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو