loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام نفس,    دانلود ریمیکس اهنگ نفس از مجید اصلاحی,    موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس,    مجید اصلاحی ریمیکس, 

حسین بازدید : 362 پنجشنبه 06 دی 1397


,    دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام نفس
,    دانلود ریمیکس اهنگ نفس از مجید اصلاحی
,    موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس
,    مجید اصلاحی ریمیکس
,    دانلود آهنگ میگیرم بغلتو بغلتو دیگه میره دلم
,    دانلود آهنگ گلم
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی
,    گلم دیگه بی قرارت شده دلم ریمیکس
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس



 

متن آهنگ نفس مجید اصلاحی

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
دیگه نفس منی و نفس تو میشه نفس من کدوم دیوونه که عاشق همن و حالا مال همن
میگیرم بغلتو بغل تو دیگه میره دلم میشه نگذری از دلمو دلمو دلمو بغلمو

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی نفس با لینک مستقیم

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
دیگه نفس منی و نفس تو میشه میگیرم بغلتو …
دلمو دلمو بغلمو دلمو دلمو بغلمو

 

دلم یه حس عجیبی گرفت ازت دیگه شک ندارم که عاشقم
من عاشقم عزیز من …
گلم دیگه بی قرارت شده دلم میخوام از وجودم بهت بگم
من از توام عزیز من …
نفس تو میشه نفس من …

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ مجید اصلاحی به نام نفس







برچسب ها دانلود اهنگ مجید اصلاحی بنام نفس دانلود ریمیکس اهنگ نفس از مجید اصلاحی موزیک ویدیو مجید اصلاحی نفس مجید اصلاحی ریمیکس دانلود آهنگ میگیرم بغلتو بغلتو دیگه میره دلم دانلود آهنگ گلم دانلود آهنگ مجید اصلاحی گلم دیگه بی قرارت شده دلم ریمیکس دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو