loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود اهنگ نیما علامه دنیام بهم ریخت,    دانلود اهنگ های قدیمی نیما علامه,    دانلود آلبوم نیما علامه,    آهنگ جدی

حسین بازدید : 99 پنجشنبه 29 آذر 1397


,   
,    دانلود اهنگ نیما علامه دنیام بهم ریخت
,    دانلود اهنگ های قدیمی نیما علامه
,    دانلود آلبوم نیما علامه
,    آهنگ جدید نیما علامه
,    نیما علامه بیا کنارم باش
,    دانلود اهنگ نیما علامه تولد
,    دانلود اهنگ رهسپار از نیما علامه
,    آهنگ منو ببخش نیما علامه
,    ببین کی گفتم نیما علامه

,   

دانلود آهنگ جدید نیما علامه دنیام بهم ریخت

هم اکنون سوپرایزی ویژه برای شما کاربران آپ موزیک ترانه بسیار زیبای دنیام بهم ریخت از نیما علامه همراه با متن و بهترین کیفیت فراهم شده

Download New Song By : Nima Allameh – Donyam Beham Rikht With Text And Direct Links In UpMusic

Nima Allameh Donyam Beham Rikht دانلود آهنگ جدید نیما علامه دنیام بهم ریخت

 

متن آهنگ دنیام بهم ریخت نیما علامه

♪♪♫♫♪♪♯

یه صدایی هنوزم رو درو دیوار گوشمه یه بغض لعنتی سنگین میشه انگار روی دوشمه
چی بپوشم که کی خوشش بیاد من چیکار باید میکردم که به چشش بیاد
چیکار باید میکردم که به چشت بیاد

♪♪♫♫♪♪♯ نیما علامه ♪♪♫♫♪♪♯

چشمامو بستم بعدش دلم ریخت چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت
دور شدی از من دلم از دست رفت این زمستونم نه نمیاد برف
چشمامو بستم بعدش دلم ریخت چشم تو چرخید دنیام بهم ریخت
دور شدی از من دلم از دست رفت این زمستونم نه نمیاد برف

♪♪♫♫♪♪♯ دنیام بهم ریخت ♪♪♫♫♪♪♯

نیما علامه دنیام بهم ریخت

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ نیما علامه دنیام بهم ریخت دانلود اهنگ های قدیمی نیما علامه دانلود آلبوم نیما علامه آهنگ جدید نیما علامه نیما علامه بیا کنارم باش دانلود اهنگ نیما علامه تولد دانلود اهنگ رهسپار از نیما علامه آهنگ منو ببخش نیما علامه ببین کی گفتم نیما علامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو