loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه با کیفیت 320,متن آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه ,متن آهنگ,دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه,دانلود آهنگ جدید دنیا برای من

حسین بازدید : 96 دوشنبه 19 فروردین 1398

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه با کیفیت 320,متن آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه ,متن آهنگ,دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه,دانلود آهنگ جدید دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه ,دانلود آهنگ بیکلام دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

 

چقدر زود یادت رفت
که قرار بود هیچ وقت
از دلامون دور نیفتیم

به شروع این احساس
که قرار بود عشق باشه
هر دوتامون بله گفتیم

بین ما تو اون روزا یه عشق محکم بود
شدیم آدم و حوا مثل ما کم بود
آدم یه وقتایی بی علت تغییر می کنه
فراموش کردم حوا هم آدم بود

کسی که برای بودن کنار تو زندگیشو داد

Kasi k baraie bodan kenar to zendegisho dad

منم ولی بعد رفتنت شاید اینُ یادتم نیاد

Manam vali bade raftanet shayad in yadetam nayad

برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه
دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه

ترانه آهنگ انفرادی از مهدی یراحی

کاش این همه بدون منطق دوست نداشتم
کاش عشق تو هیچ موقع پاشو تو قلبم نمی ذاشت
اومدم پا به پات از نفس افتادم
بهشتو به تجربه با تو بودن از دست دادم

کسی که برای بودن کنار تو زندگیشو داد

Kasi k baraie bodan kenar to zendegisho dad

منم ولی بعد رفتنت شاید اینُ یادتم نیاد

Manam vali bade raftanet shayad in yadetam nayad

برای تو این تموم شدن عجیبه که اینقدر عادیه
دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه

 

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه با کیفیت 320 متن آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه متن آهنگ دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه دانلود آهنگ جدید دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه دانلود آهنگ بیکلام دنیا برای من بدون تو یه انفرادیه دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو