loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ دستات شده مال کی الان,    دانلود آهنگ عشق کی بودی تو,    دانلود آهنگ آره خیلی خوبه حالم وقتی تو رو دارم,    اهنگ خوب حالم و

حسین بازدید : 92 پنجشنبه 29 آذر 1397



,    دانلود اهنگ دستات شده مال کی الان
,    دانلود آهنگ عشق کی بودی تو
,    دانلود آهنگ آره خیلی خوبه حالم وقتی تو رو دارم
,    اهنگ خوب حالم وقتی تورو دارم
,    دانلود ریمیکس اهنگ عشق کی بودی
,    دانلود آهنگ شاد خوبه حالم
,    دانلود آهنگ بارون تورو یاد من میاره
,    دانلود اهنگ رضا یزدانی یعنی بعد من دستات مال کی میشه
,    دانلود اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی

,   

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی عشق کی بودی

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی عشق کی بودی با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Majid Eslahi Eshghe Ki Boodi

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو 

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو

بارون تو رو یاد من میاره آسون میشی ماه و من ستاره

اروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

عشق کی بودی

متن آهنگ مجید اصلاحی عشق کی بودی

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو

بارون تو رو یاد من میاره آسون میشی ماه و من ستاره

اروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشق کی بودی عمرم تا حالا مال کی بودی

چشمات برق الماسو که داره حرفات عشق و یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو

خوبه حالم، خوبه حالم، خوبه حالم

خوبه حالم، خوبه حالم، خوبه حالم

بارون تو رو یاد من میاره آسون میشی ماه و من ستاره

اروم میگیره دلم دوباره وقتی دست من دستاتو داره

جونم آخه تو عشق کی بودی عمرم تا حالا مال کی بودی

چشمات برق الماسو که داره حرفات عشق و یاد من میاره

خوبه حالم وقتی تو رو دارم دلشوره ندارم اینکه کنارمی تو

خوبه حالم خرابه اون نگاتم آخه بیقرارتم منم دیوونه ی تو

خوبه حالم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com/48377/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%DA%A9%DB%8C.html







برچسب ها دانلود اهنگ دستات شده مال کی الان دانلود آهنگ عشق کی بودی تو دانلود آهنگ آره خیلی خوبه حالم وقتی تو رو دارم اهنگ خوب حالم وقتی تورو دارم دانلود ریمیکس اهنگ عشق کی بودی دانلود آهنگ شاد خوبه حالم دانلود آهنگ بارون تورو یاد من میاره دانلود اهنگ رضا یزدانی یعنی بعد من دستات مال کی میشه دانلود اهنگ عشق کی بودی تو مجتبی دربیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو