loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود اهنگ بستکی بی قرارم,    دانلود اهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از ارام,    دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از نوش آفرین, &n

حسین بازدید : 845 سه شنبه 14 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ بستکی بی قرارم
,    دانلود اهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از ارام
,    دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از نوش آفرین
,    دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از محمد روهنده
,    دانلود اهنگ عید نوروز گذشته که خاطرخوات بودم
,    دانلود آهنگ ناصر عبداللهی عید نوروز گذشته
,    عید نوروز گذشته که خاطرخوات بودم ناصر عبداللهی
,    دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از ناصر عبداللهی
,    اهنگ عید نوروز گذشته ناصر عبداللهی

 

عید نوروز گذشته مه خاطر خوات بودم
تا چشمم که به چشمت از راه بی راه بودم

هر روز مهند سر رات مه گل یاس امهسته
حرف امنهه به گفتن ولی نگاه امهسته

حالا بیقرارم تو اتکه چشم انتظارم تو اتکه
نفرین به قلبت بشت یار از راه بی راهم تو اتکه

روزی که بیتو امدی
روزه خش زندگی 
روزون رفته رفته
همراه با افسردگی

به قلب خستم امگو 
عاشق بودن گناهن
یه روز و روزگاری
اریم از ای زندگی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود اهنگ بستکی بی قرارم دانلود اهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از ارام دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از نوش آفرین دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از محمد روهنده دانلود اهنگ عید نوروز گذشته که خاطرخوات بودم دانلود آهنگ ناصر عبداللهی عید نوروز گذشته عید نوروز گذشته که خاطرخوات بودم ناصر عبداللهی دانلود آهنگ حالا بیقرارم تو اتکه از ناصر عبداللهی اهنگ عید نوروز گذشته ناصر عبداللهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو