loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ امین و امید بنام غرور لعنتی,    دانلود آهنگ غرور لعنتی از شادمهر,    اکورد اهنگ غرور لعنتی امین و امید,    اهنگ غرور لعنتی

حسین بازدید : 531 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ امین و امید بنام غرور لعنتی
,    دانلود آهنگ غرور لعنتی از شادمهر
,    اکورد اهنگ غرور لعنتی امین و امید
,    اهنگ غرور لعنتی از شادمهر
,    آکورد آهنگ غرور لعنتی از امیر علی
,    دانلود اهنگ من پی اون عشقیم از شادمهر
,    من پی اون عشقیم شادمهر
,    دانلود موزیک ویدیو امین و امید غرور لعنتی
,    آکورد آهنگ غرور لعنتی از امین و امید

,   

 

من پی اون عشقیم که توو زندگیم گمه اینکه تو کنارمی عشقه یا ترحمه

توو دلت چی میگذره من برای تو چیم دوس ندارم این وسط حس کنم اضافیم

از غرور لعنتیت کم نکن بخاطرم با تو یا بدون تو مطمئن شو تا برم

من به هر چی فک کنم تو میای توو خاطرم پس چه فزقی میکنی

یا بمونم یا برم   

نگران این نباش اگه آرزوم شدی تا به تو خودت بیای واسه من تموم شدی 

با تو یا بدون تو حرف قلبتو بزن دوس ندارم به دروغ دست تو بدی به من

از غرور لعنتیت کم نکن بخاطرم با تو یا بدون تو مطمئن شو تا برم

من به هر چی فک کنم تو میای توو خاطرم پس چه فزقی میکنی

یا بمونم یا برم

 

https://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ امین و امید بنام غرور لعنتی دانلود آهنگ غرور لعنتی از شادمهر اکورد اهنگ غرور لعنتی امین و امید اهنگ غرور لعنتی از شادمهر آکورد آهنگ غرور لعنتی از امیر علی دانلود اهنگ من پی اون عشقیم از شادمهر من پی اون عشقیم شادمهر دانلود موزیک ویدیو امین و امید غرور لعنتی آکورد آهنگ غرور لعنتی از امین و امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو