loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ امیرعلی بنام چی میدونی,    آهنگ امیرعلی چی میدونی,    این سکوت بی دلیل من برای تو,    دانلود آهنگ چی میدونی از امیر علی,&nb

حسین بازدید : 129 شنبه 01 دی 1397


,    دانلود اهنگ امیرعلی بنام چی میدونی
,    آهنگ امیرعلی چی میدونی
,    این سکوت بی دلیل من برای تو
,    دانلود آهنگ چی میدونی از امیر علی
,    چی میدونی بازی
,    اهنگ جدید امیر علی
,    جدیدترین اهنگ امیر علی
,    دانلود آهنگ جدید امیر علی نیستی ببینی
,    دانلود برنامه چی میدونی

 

متن آهنگ امیرعلی چی میدونی

این سکوت بی دلیل من برای تو
دیر میرسم همیشه من به پای تو
خورد میکنه منو همیشه رفتنت
عشق من شکستن دلم فدای تو
دیگه دیره واسه من که رد بشم ازت
واسه من همین بسه که عاشقم فقط
این جواب روزهای سخت من نبود
با دلم چکار کردی بی معرفت
تو چی میدونی از دل شکسته
هوای غربت و درای بسته
تو چی میدونی از شکست مجنون
تو چی میدونی از شب و خیابون
تو چی میدونی از هوای سردو تو چی میدونی از شکست و دردو
تو چی میدونی از دلی که پس خورد یه حس عاشقونه ای که دست خورد
یه حس عاشقونه ای که دست خورد

+++++++
این سکوت بی دلیل من برای تو دیر میرسم همیشه من به پای تو
خورد میکنه منو همیشه رفتنت عشق من شکستن دلم فدای تو
دیگه دیره واسه من که رد بشم ازت واسه من همین بسه که عاشقم فقط
این جواب روز های سخت من نبود با دلم چکار کردی بی معرفت
تو چه میدونی از دل شکسته هوای غربت و درای بسته
تو چی میدونی از شکست مجنون تو چی میدونی از شب و خیابون
تو چی میدونی از هوای سردو تو چی میدونی از شکست و دردو
تو چی میدونی از دلی که پس خورد یه حس عاشقونه ای که دست خورد
یه حس عاشقونه ای که دست خورد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://sakhamusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D9%84%DB%8C-%DA%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C/







برچسب ها دانلود اهنگ امیرعلی بنام چی میدونی آهنگ امیرعلی چی میدونی این سکوت بی دلیل من برای تو دانلود آهنگ چی میدونی از امیر علی چی میدونی بازی اهنگ جدید امیر علی جدیدترین اهنگ امیر علی دانلود آهنگ جدید امیر علی نیستی ببینی دانلود برنامه چی میدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو