loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  میره قلب من واسه شدت زیباییبا چهره شرقی مایل به اروپاییمثل بارون نم نم بود دونه دونه حرفهاتوای تمشک وحشیه جفت مردمک چشمات چشای مکش مرگ تو میکشه منو به مرگ تومیدونم اگر نباش باهام میمیره دلم ب

حسین بازدید : 163 جمعه 28 تیر 1398

 

میره قلب من واسه شدت زیبایی
با چهره شرقی مایل به اروپایی
مثل بارون نم نم بود دونه دونه حرفهات
وای تمشک وحشیه جفت مردمک چشمات

چشای مکش مرگ تو میکشه منو به مرگ تو
میدونم اگر نباش باهام میمیره دلم بعد تو

 


خودتم اینو میدونی جا دلم تو سینه میکوبی
نگو چرا میخوامت لعنتی تو از بس خوبی
نگاه آسمون ابراشو شبیه قلبامون ساخت
از یه روز ابری یه روز پر بارون ساخت

چشای مکش مرگ تو میکشه منو به مرگ تو
میدونم اگر نباش باهام میمیره دلم بعد تو


آخ میره قلب من واسه شدت زیبایی
با چهره شرقی مایل به اروپایی
مثل بارون نم نم بود دونه دونه حرفهات
وای تمشک وحشیه جفت مردمک چشمات

چشای مکش مرگ تو میکشه منو به مرگ تو
میدونم اگر نباش باهام میمیره دلم بعد تو

balmusic.ir

 







برچسب ها دانلود آهنگ با چهره شرقی مایل به اروپایی دانلود آهنگ جدید با چهره شرقی مایل به اروپایی دانلود آهنگ با چهره شرقی مایل به اروپایی با کیفیت 320 دانلود ریمیکس با چهره شرقی مایل به اروپایی کد آهنگ پیشواز با چهره شرقی مایل به اروپایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز با چهره شرقی مایل به اروپایی همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با چهره شرقی مایل به اروپایی با لینک مستقیم دانلود آهنگ متن آهنگ با چهره شرقی مایل به اروپایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو