loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دلم ای دل غافل نذار تنها بمونی دیگه چشماتو وا کن ببین رفته جوونی میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم میخوام وقتی بهاره گل امساله باشم دلم ای دل غافل نذار تنها بمونی دیگه چشماتو وا کن ببین ر

حسین بازدید : 78 یکشنبه 19 خرداد 1398

دلم ای دل غافل نذار تنها بمونی

دیگه چشماتو وا کن ببین رفته جوونی

میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم

میخوام وقتی بهاره گل امساله باشم

دلم ای دل غافل نذار تنها بمونی

دیگه چشماتو وا کن ببین رفته جوونی

چه زود میرسه سرمای زمستون میاد برف رو گلا رو میپوشونه

دیگه هیچی حنام رنگی نداره همین موی سفیدم یه نشونه

 

چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده

بازم دل میشه عاشق همینم یه امیده

چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده

بازم دل میشه عاشق همینم یه امیده

میخواستم که منم اهل دیاری که باغاش گل و بلبل داره باشم

دوباره مثل روزای جوونی یه خوشبخت و یه آتیش پاره باشم

چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده

بازم دل میشه عاشق همینم یه امیده

چقدر خاطره از عشق تو این موی سپیده

بازم دل میشه عاشق همینم یه امیده

دلم ای دل غافل نذار تنها بمونی

دیگه چشماتو وا کن ببین رفته جوونی

میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم

میخوام وقتی بهاره گل امساله باشم

http://nakaman1.ir







برچسب ها متن آهنگ میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم دانلود آهنگ میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم کد آهنگ پیشواز همراه اول میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم دانلود ریمیکس میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم دانلود آهنگ بیکلام میخوام بیست ساله باشم میخوام سی ساله باشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو