loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    ,    دانلود ترانه محلی سلامتی اون بی وفا,    ترانه جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا

حسین بازدید : 249 سه شنبه 03 دی 1398


,   
,   
,    دانلود ترانه محلی سلامتی اون بی وفا
,    ترانه جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا
,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده
,    دانلود ترانه محسن دولت
,    سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من
,    ترانه محسن دولت بی وفا
,    دانلود ترانه محسن دولت زندانی
,    ترانه محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    دانلود ترانه های کمیاب محلی

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

بخوای نخوای کبوتر عاشق پرش شکسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

آهنگ سلامتی عشق و رفیق

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

میخونم از غم بدونت ..

http://nakaaman.ir/80049/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D9%88%D9%81%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA.html

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود ترانه محلی سلامتی اون بی وفا ترانه جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده دانلود ترانه محسن دولت سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من ترانه محسن دولت بی وفا دانلود ترانه محسن دولت زندانی ترانه محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی دانلود ترانه های کمیاب محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو