loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,دانلود آهنگ به من حسی که گفتو نداشت,دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت,دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت,دانلود اهنگ کامل رفت از بهنام بانی,دانلود آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320,اهنگ رفت بهنام بانی

حسین بازدید : 99 یکشنبه 14 مهر 1398


,دانلود آهنگ به من حسی که گفتو نداشت
,دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت
,دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت
,دانلود اهنگ کامل رفت از بهنام بانی
,دانلود آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320
,اهنگ رفت بهنام بانی کامل
,دانلود اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه
,دانلود اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه میبینی نم نم بارونه
,اهنگ بهنام بانی رفت

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه
آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه
رفت به من حسی که گفتو نداشت آخرش منو تنها گذاشت من میموندمو خاطره هاش
آروم آروم دلم از همه چی زده شد گفت خوبه ولی بده شد دل بستم و دل زده شد
برگرد حالم بده داغونم میبینی نم نم بارونه میبینی من هنوزم توی بارون یاد تو می افتم
برگرد بسمه تنهایی مال منی بری هر جایی مگه حرفامو جز تو که همه چیمی به کی میگفتم
تویی همونی که گفتی تا آخر خط با توام یه تنه تویی همونی که گفتی نبود تو مثل نبود منه

 

 

http://sakhamusic.ir/

/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ به من حسی که گفتو نداشت دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت دانلود اهنگ کامل رفت از بهنام بانی دانلود آهنگ رفت بهنام بانی با کیفیت 320 اهنگ رفت بهنام بانی کامل دانلود اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه دانلود اهنگ بهنام بانی برگرد حالم داغونه میبینی نم نم بارونه اهنگ بهنام بانی رفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو