loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

میگی مثل تو آدم زیاده ولی اینجا کی مونده کنارت دوباره میوفتی یاد حرفام مث من کی میشه بیقرارت اون همه خاطره رو نمیشه خط زد یه روز خوب بودی با من یه روز بد داره لحظه هامون میره از دست مگه چی شده

حسین بازدید : 69 جمعه 28 تیر 1398

میگی مثل تو آدم زیاده

ولی اینجا کی مونده کنارت
دوباره میوفتی یاد حرفام

مث من کی میشه بیقرارت
اون همه خاطره رو نمیشه خط زد

یه روز خوب بودی با من یه روز بد
داره لحظه هامون میره از دست

مگه چی شده خوردیم به بن بست
منو ول نکن تو این کوچه ی تاریک

من بی تو میمیرم
فکر نکن میان جاتو میگیرن

با چهارتا حرف توی دل میرن
خاطره هامون از بین میرن
منو ول نکن دیگه دیوونه

کسی جز من و تو نمیدونه
که اگه الان کنارت موندم

ما به هم قول دادیم یه قانونه

تو بری تنها میمونم بدونت

حتی تو این جمعا همه میگن ولش کن

متن آهنگ منو ول نکن امیر رشوند

 

امیر رشوند منو ول نکن

اینا نمیدونن بی تو تنهام
من به رو خودم نمیارم ولی دیوونه شدم

باز هر دفعه یادت میوفتم

من با یادت میکنم پرواز
پس دیگه منو تنهام نذار

پس دیگه منو تنهام نذار
منو ول نکن تو این کوچه ی تاریک

من بی تو میمیرم
فکر نکن میان جاتو میگیرن

با چهارتا حرف توی دل میرن
خاطره هامون از بین میرن
منو ول نکن دیگه دیوونه

کسی جز من و تو نمیدونه
که اگه الان کنارت موندم

ما به هم قول دادیم یه قانونه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 


 

tabanmusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز با چهارتا حرف توی دل میرن همراه اول دانلود آهنگ با چهارتا حرف توی دل میرن با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز با چهارتا حرف توی دل میرن ایرانسل دانلود آهنگ با چهارتا حرف توی دل میرن دانلود آهنگ با چهارتا حرف توی دل میرن با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید متن آهنگ با چهارتا حرف توی دل میرن دانلود آهنگ دانلود ریمیکس با چهارتا حرف توی دل میرن دانلود آهنگ جدید با چهارتا حرف توی دل میرن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو