loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    متن اهنگ چشمات از پوبون,    دانلود اهنگ پوبون دوست دارم,    دانلود اهنگ پوبون دوریم,    دانلود آهنگ پوبون پاییز,    دانل

حسین بازدید : 240 چهارشنبه 26 تیر 1398



,    متن اهنگ چشمات از پوبون
,    دانلود اهنگ پوبون دوست دارم
,    دانلود اهنگ پوبون دوریم
,    دانلود آهنگ پوبون پاییز
,    دانلود اهنگ پوبون هیچوقت
,    دانلود آهنگ یادته از پوبون
,    دانلود اهنگ چشمات یه دنیاست از پوبون
,    اهنگ پوبون شب
,    دانلود اهنگ پوبون ماشین

چشمات به دنیاست نگاتو نگیر از من
تو عشقى که یه رویاست با تو زندگى کردم
خوشحالم که تورو دارم
که تورو دارم
دوست دارم من باور کن
باور کن
دوست دارم من باور کن
باور کن

تکست آهنگ پوبون چشمات

چشمات به دنیاس
نگاتو نگیر از من
تو عشقى که یه رویاس
با تو زندگى کردم
خوشحالم
که تورو دارم
که تورو دارم
دوست دارم من
باور کن
باور کن
وقتى میخوابم بغل تو
وقتى لمس میکنم تن تو
انقدر خوبه که زود میشه اول صبح
دستاتو میگیرم اگه تو نباشى میمیرم
این زمینو میزارم واسه اونا
تورو میبرم بالا تا آسمونا
چقدر خوبه همه شبو روزام با تو
وقتى میگى حرفاتو
چقدر خوبه همه شب و روزام با تو
نبند رو من چشماتو
چقدر خوبه همه شبو روزام با تو
وقتى میگى حرفاتو
چقدر خوبه همه شب و روزام با تو
نبند رو من چشماتو

ترانه سرا : پوبون

 

https://www.texahang.org/







برچسب ها متن اهنگ چشمات از پوبون دانلود اهنگ پوبون دوست دارم دانلود اهنگ پوبون دوریم دانلود آهنگ پوبون پاییز دانلود اهنگ پوبون هیچوقت دانلود آهنگ یادته از پوبون دانلود اهنگ چشمات یه دنیاست از پوبون اهنگ پوبون شب دانلود اهنگ پوبون ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو