loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ چشم به راه تو میمونم بهنام صفوی,    دانلود آهنگ بی قرار بهنام صفوی با کیفیت 320,    بهنام صفوی بخوام از تو بگذرم,    آهنگها

حسین بازدید : 81 دوشنبه 10 تیر 1398



,    دانلود آهنگ چشم به راه تو میمونم بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بی قرار بهنام صفوی با کیفیت 320
,    بهنام صفوی بخوام از تو بگذرم
,    آهنگهای بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم عشق من باش بهنام صفوی با کیفیت 320
,    اهنگ بهنام صفوی توروازیادببرم
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی سال 88
,    بهنام صفوی ترانه معروف
,    تک آهنگ های بهنام صفوی

,   

http://muzicir.com/

متن آهنگ بی قرار از بهنام صفوی

بی قرارم واسه چشمات اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه
می خوام از تو بنویسم اما اسمت که میاد دستم می لرزه
چیکه چیکه، آب شدم من وقتی گفتی نمی خوام با تو بمونم
حالا تنها یک پریشون خیلی وقته که دیگه بی هم زبونم
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
خواب چشمات رو می بینم ، فردا آفتابی دنیا
تو میشی تعبییر خوابم می رسم به آرزوهام
می دونم میای دوباره آسمون آفتابی می شه
باز بهار میاد سراقت گلدونای پشت شیشه
چشم به راه تو می مونم اگه میشنوی صدام
تکیه کن بازم به شونم، گوش بده ترانه هام
یک دریچه مهربونی هدیه کن به خلوت من
نشو با دلم قریبه سر بزن به قربت من
من هنوز از تو می خونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:20 - 2.48 MB

 







برچسب ها دانلود آهنگ چشم به راه تو میمونم بهنام صفوی دانلود آهنگ بی قرار بهنام صفوی با کیفیت 320 بهنام صفوی بخوام از تو بگذرم آهنگهای بهنام صفوی دانلود آلبوم عشق من باش بهنام صفوی با کیفیت 320 اهنگ بهنام صفوی توروازیادببرم دانلود اهنگ بهنام صفوی سال 88 بهنام صفوی ترانه معروف تک آهنگ های بهنام صفوی دانلود آهنگ من حاضرم هنوزم چشم به جاده ها بدوزم دانلود آهنگ حسود بهنام صفوی 320 دانلود اهنگ بهنام صفوی من عمری عاشقونه با تو بودمو دانلود آهنگ دنیا به من نیومده بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی بهنام صفوی معجزه دانلود آهنگ دنیامو عوض کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو