loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ افغانی قسم نخور به جونم,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم نگاره,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم با صدای نگاره,    دانلود آه

حسین بازدید : 171 دوشنبه 17 دی 1397



,    دانلود اهنگ افغانی قسم نخور به جونم
,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم نگاره
,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم با صدای نگاره
,    دانلود آهنگ نگاره خالوا قسم نخور
,    دانلود آهنگ قسم نخور از نگاره
,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم نگاره خالوا
,    دانلود اهنگ نگار قسم نخور
,    دانلود آهنگ قسم نخور به جونم از نگاره mp3
,    دانلود فول آلبوم نگاره خالوا

 

 

متن آهنگ قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم

قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم
نور ستاره ی تو رفته از آسمونم
چشام اشکی نداره به پای تو بباره
یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

نگینی بودی بر انگشتر من
امیدی در دل عاشق تر من
تو که آتش زدی بر هستی من
به باد دادی چرا خاکستر من
تو که با قلب عاشق می پریدی
شکستی پس چرا بال و پر من؟
چرا میخوای قسم های دروغین
بشه یکباره دیگه باور من

قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم
نور ستاره ی تو رفته از آسمونم
چشام اشکی نداره به پای تو بباره
یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

توو دنیائی که آوار مصیبت
با دستای تو ریخته بر سر من
چرا میخوای بدونم با یه حسه
حقیقی هستی یار و یاور من.
تو که بیگانه هستی با سپیدی
تو که دلبستگیهامو ندیدی
در این بازار داغ نا امیدی
ترو باور کنم با چه امیدی

قسم نخور به جونم که بی قسم میدونم
نور ستاره ی تو رفته از آسمونم
چشام اشکی نداره به پای تو بباره
یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

نگینی بودی بر انگشتر من
امیدی در دل عاشق تر من
تو که آتش زدی بر هستی من
به باد دادی چرا خاکستر من
تو که با قلب عاشق می پریدی
شکستی پس چرا بال و پر من؟
چرا میخوای قسم های دروغین
بشه یکباره دیگه باور من

https://www.myeasymusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ افغانی قسم نخور به جونم دانلود آهنگ قسم نخور به جونم نگاره دانلود آهنگ قسم نخور به جونم با صدای نگاره دانلود آهنگ نگاره خالوا قسم نخور دانلود آهنگ قسم نخور از نگاره دانلود آهنگ قسم نخور به جونم نگاره خالوا دانلود اهنگ نگار قسم نخور دانلود آهنگ قسم نخور به جونم از نگاره mp3 دانلود فول آلبوم نگاره خالوا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو