loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

    کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید اصلاحی بنام سختمه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام سختمه,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجی

حسین بازدید : 187 پنجشنبه 06 دی 1397

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید اصلاحی بنام سختمه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام سختمه,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید اصلاحی بنام سختمه ,متن آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه ,

دانلود آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه

 

 

 

یگه شاید واسه من پر نشه به سادگی جای خالی عمیقت

ما چی بودیم واسه هم تو برای من سراب من برای تو رفیقت

سختمه هر وقت همه با هم خوشن من دلم سنگ بشه

حیف ما نیست که با این همه علاقه بینمون جنگ بشه

سختمه هر وقت همه با هم خوشن من دلم سنگ بشه

حیف ما نیست که با این همه علاقه بینمون جنگ بشه

♫♫♫

تو چه باشی چه نباشی هم دنیامی خودت خوب میدونی

تو که بودی همه چیمو چی از من بازنده ی مفلوک میدونی

سختمه هر وقت همه با هم خوشن من دلم سنگ بشه

حیف ما نیست که با این همه علاقه بینمون جنگ بشه

سختمه هر وقت همه با هم خوشن من دلم سنگ بشه

حیف ما نیست که با این همه علاقه بینمون جنگ بشه

http://nicmusic.net/1397/06/sakhtame/ 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید اصلاحی بنام سختمه دانلود آهنگ دانلود آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام سختمه متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید اصلاحی بنام سختمه متن آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه دانلود آهنگ مجید اصلاحی بنام سختمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو