loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ قرارمون نبود هوروش بند,    آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند,    هوروش بند این قرارمون نبود ریمیکس,    دانلود آهنگ هوروش بند,

حسین بازدید : 150 شنبه 01 دی 1397


,    دانلود اهنگ قرارمون نبود هوروش بند
,    آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند
,    هوروش بند این قرارمون نبود ریمیکس
,    دانلود آهنگ هوروش بند
,    دانلود اهنگ هوروش بند این قرارمون نبود
,    دانلود اهنگ هوروش بند ماه پیشونی
,    دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنی
,    متن این قرارمون نبود
,    دانلود اهنگ هوروش بند یه اشتباه

,   

دانلود آهنگ جدید هوروش بند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هوروش بند در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

 

متن آهنگ هوروش بند با نام این قرارمون نبود

 

این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری
جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بذاری
عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد


چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا
بگو بهم نیای گلم آخه برم کجا
این حق من نبود ولم کنی تو بی هوا
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفته ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

 

 

https://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF.html







برچسب ها دانلود اهنگ قرارمون نبود هوروش بند آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند هوروش بند این قرارمون نبود ریمیکس دانلود آهنگ هوروش بند دانلود اهنگ هوروش بند این قرارمون نبود دانلود اهنگ هوروش بند ماه پیشونی دانلود آهنگ جدید هوروش بند ترکم نکنی متن این قرارمون نبود دانلود اهنگ هوروش بند یه اشتباه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو