loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

شکسته دوباره قلبم ندیدی نفهمیدی واست می مردم تموم زندگیم رفت منی که رو اسمت قسم می خوردم.. وقتی دلم خوش نیست دنیام چه آشوبه وقتی ازم دوری قلبم نمی کوبه وقتی دلم خوش نیست حس می کنم مُردم یه عمر از احس

حسین بازدید : 265 دوشنبه 29 بهمن 1397

شکسته دوباره قلبم ندیدی نفهمیدی واست می مردم
تموم زندگیم رفت منی که رو اسمت قسم می خوردم..

وقتی دلم خوش نیست
دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمی کوبه
وقتی دلم خوش نیست
حس می کنم مُردم
یه عمر از احساسم
فقط شکست خوردم

شکسته دوباره قلبم
قلبم
قلبم..

 

 

http://music364.ir

♫♫ شعر ترانه آهنگ دلم خوش نیست باران ♫♫

سبک میشم اگه گریه کنم پیشت
سبک میشم سرم باشه روی دوشت
بهم آرامشو عشق تو برگردون
بگیر محکم منو بازم تو آغوشت ، تو آغوشت..

دلم خوش نیست
دلم خوش نیست
دلم خوش نیست..

وقتی دلم خوش نیست
دنیام چه آشوبه
وقتی ازم دوری قلبم نمی کوبه
وقتی دلم خوش نیست
حس می کنم مُردم
یه عمر از احساسم
فقط شکست خوردم

شکسته دوباره قلبم..

لینک های دانلود







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید باران بنام دلم خوش نیست دانلود آهنگ باران بنام دلم خوش نیست با کیفیت 320 متن آهنگ باران بنام دلم خوش نیست دانلود آهنگ بیکلام باران بنام دلم خوش نیست کد آهنگ پیشواز همراه اول باران بنام دلم خوش نیست کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام دلم خوش نیست Download Music باران بنام دلم خوش نیست دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو