loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود اهنگ امین و امید,    دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم,    دانلود اهنگ امین و امید سرنوشت,    دانلود اه

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ امین و امید
,    دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم
,    دانلود اهنگ امین و امید سرنوشت
,    دانلود اهنگ امین و امید قاطعانه
,    دانلود آلبوم پلاک بی نشون امین و امید
,    دانلود اهنگ امین و امید غرور لعنتی
,    دانلود البوم خوشبختی از امین و امید
,    دانلود اهنگ امین و امید بیزار
,    دانلود آهنگ امین و امید احساس

,   

 

نه غریبم نه یه دشمن نه تو این خونه اسیری

نمیخوام کسی فدات شه نمیخواد سنگیر بگیری

من من که تسلیم تو بودم از چه جنگی زخم خوردی

با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی

دستمو دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی

روبروت آئینه گذاشتم زندگیمونو ببینی ببینی

 

https://bia4music.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ امین و امید دانلود اهنگ امین‌ و امید سفر کردم دانلود اهنگ امین و امید سرنوشت دانلود اهنگ امین و امید قاطعانه دانلود آلبوم پلاک بی نشون امین و امید دانلود اهنگ امین و امید غرور لعنتی دانلود البوم خوشبختی از امین و امید دانلود اهنگ امین و امید بیزار دانلود آهنگ امین و امید احساس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو