loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

X دانلود آهنگ جدید تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد X کد آهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد ایرانسل X دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد با کیفیت 320 X دا

حسین بازدید : 149 جمعه 28 تیر 1398
X دانلود آهنگ جدید تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد X کد آهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد ایرانسل X دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد X دانلود ریمیکس تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد X دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد با لینک مستقیم X متن آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد X دانلود آهنگ X کد آهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد همراه اول

 

تو با قلبِ ویرانه ی من، چه کردی؟●♪♫
ببین عشقِ دیوانه ی من، چه کردی…●♪♫
در ابریشمِ عادت، آسوده بودم●♪♫
تو با حالِ پروانه ی من، چه کــردی؟ چه کــــردی؟●♪♫

شعر : شادروان افشین یداللهی

ننوشیده از جامِ چشمِ تو، مستم!●♪♫
خمار است میخانه ی من، چه کردی؟! چه کردی؟!●♪♫
مگر لایقِ تکیه دادن نبودم؟●♪♫
تو با حسرتِ شانه ی من، چه کــردی؟ چه کــردی؟●♪♫

همخوان : فرناز ملکی

 

مرا خسته کردی و خود، خسته رفتی…●♪♫
سفر کرده با خانه ی من، چه کـردی؟ چه کـردی؟●♪♫
جهانِ من از گریه ات، خیسِ باران…●♪♫
تو با سقفِ کاشانه ی من، چه کـــردی؟ چه کـــردی؟●♪♫

ملودی : امیر توسلی

تو با قلبِ ویرانه ی من، چه کردی؟●♪♫
ببین عشقِ دیوانه ی من، چه کردی؟●♪♫

 

 

https://music-fa.com/download-song/2162/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد کد آهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد ایرانسل دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد دانلود ریمیکس تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد با لینک مستقیم متن آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو