loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ نیما علامه سخته,    دانلود اهنگ سخته از نیما علامه و یاس,    نیما علامه بی تو,    دانلود آهنگ رفتن تو م

حسین بازدید : 157 پنجشنبه 29 آذر 1397


,   
,    دانلود آهنگ نیما علامه سخته
,    دانلود اهنگ سخته از نیما علامه و یاس
,    نیما علامه بی تو
,    دانلود آهنگ رفتن تو مرگ منه نیما علامه
,    نیما علامه تنهایی
,    دانلود ریمیکس اهنگ سخته از نیما علامه
,    دانلود اهنگ های قدیمی نیما علامه
,    نیما علامه برگرد
,    نیما علامه بی قرار

,   
,   

 

 

متن آهنگ سخته از نیما علامه

از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده واسه من

زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت واسه من

وجود من مال تو قلب تو هم مال من عزیزم

رفتن تو مرگ منه دستای تو ، تو دستمه

نگو که باید جداشیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پای جون دوسِت دارم

اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم

واسه با تو بودن زندگیمو باختم

یک کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم من

عاشق تو بودم عاشق تو هستم

درای دلم رو روی همه بستم من

رفتن تو مرگ منه دستای تو ، تو دستمه

نگو که باید جداشیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پای جون دوسِت دارم

اگه تو از من جدا شی امید موندن ندارم

واسه با تو بودن زندگیمو باختم

یک کلبه ای از عشق واسه ی تو ساختم من

عاشق تو بودم عاشق تو هستم

درای دلم رو روی همه بستم من

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:10 - 1.81 MB







برچسب ها دانلود آهنگ نیما علامه سخته دانلود اهنگ سخته از نیما علامه و یاس نیما علامه بی تو دانلود آهنگ رفتن تو مرگ منه نیما علامه نیما علامه تنهایی دانلود ریمیکس اهنگ سخته از نیما علامه دانلود اهنگ های قدیمی نیما علامه نیما علامه برگرد نیما علامه بی قرار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو