loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ  آرتین قاسم پوری میخندی با کیفیت 320,متن آهنگ  آرتین قاسم پوری میخندی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  آرتین قاسم پوری میخندی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرتین قاسم پوری میخندی

حسین بازدید : 126 جمعه 30 آذر 1397

دانلود آهنگ  آرتین قاسم پوری میخندی با کیفیت 320,متن آهنگ  آرتین قاسم پوری میخندی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  آرتین قاسم پوری میخندی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  آرتین قاسم پوری میخندی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید  آرتین قاسم پوری میخندی,دانلود آهنگ,

 

دانلود آهنگ جدید آرتین قاسم پوری  به نام میخندی با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای آرتین قاسم پوری  به نام میخندی با کیفیت بالا
Download The New "Artin Ghasempouri" Song "Mikhandi"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ میخندی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید آرتین قاسم پوری  به نام میخندی عکس جدید آرتین قاسم پوری

 

متن آهنگ آرتین قاسم پوری میخندی

 

من شدم عاشق انگار میبینمت هر بار دیوونه تر میشم میخوام باشی پیشم

واسه ی همیشم

تو مثه ی رویایی روزی مرسی که این جایی میمیرم وقتیکه چشاتو میبندی

واسه من میخندی

میخندی تو همه ی دنیام باشی دنیام خوبه اگه تو همرام باشی میخندی تو همه روزام رنگی شه

اصلا میخوام تو شب یلدام باشی

پیشم باشی میگیرم دستاتو من آرومم وقتی هستم با تو بازم چشمام دلمو رو کرده

بازم چشمات منو جادو کرده

باش تا که عاشقتر شم تو که باشی هر شب میبوسم چشماتو از تو شرم چشمات

میخونم حرفاتو

من میگیرم دستاتو چه آرومم با تو بذار سر رو شونم که کنی دیوونم

واسه تو میخونم

میخندی تو همه ی دنیام باشی دنیام خوبه اگه تو همرام باشی میخندی تو همه روزام رنگی شه

اصلا میخوام تو شب یلدام باشی

پیشم باشی میگیرم دستاتو من آرومم وقتی هستم با تو بازم چشمام دلمو رو کرده

بازم چشمات منو جادو کرده

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/73009/music-mikhandi.html







برچسب ها دانلود آهنگ آرتین قاسم پوری میخندی با کیفیت 320 متن آهنگ آرتین قاسم پوری میخندی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرتین قاسم پوری میخندی کد آهنگ پیشواز همراه اول آرتین قاسم پوری میخندی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید آرتین قاسم پوری میخندی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو