loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

  بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من جستجو کن عشق ر

حسین بازدید : 110 شنبه 22 تیر 1398

 

بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم

تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم

چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر

جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر

راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من

جستجو کن عشق را در گرمی آغوش من

من تورا تا آسمان ها من تو را تابیکرانها

از زمین تا کهکشانها دوست دارم میپرستم

من تو را همچون اهورا من تورا همچون مسیحها

https://musictrack.ir/

همچون عطر پاک گلها دوست دارم میپرستم

من تو را تا لحظه های انتظارم عاشقم با این نگاه بیقرارم

من تورا با هستی خود با وجودم عاشقم با خون خود با تار پودم

من تورا همچون پرستو یاسمنها نسترنها

من تورا با آنچه هستی دوست دارم میپرستم

******

بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم

تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم

چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر

جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر

راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من

جستجو کن عشق را در گرمی آغوش من

من تورا تا آسمان ها من تو را تابیکرانها

از زمین تا کهکشانها دوست دارم میپرستم

من تو را همچون اهورا من تورا همچون مسیحها

همچون عطر پاک گلها دوست دارم میپرستم

من تو را تا لحظه های انتظارم عاشقم با این نگاه بیقرارم

من تورا با هستی خود با وجودم عاشقم با خون خود با تار پودم

من تورا همچون پرستو یاسمنها نسترنها

من تورا با آنچه هستی دوست دارم میپرستم







برچسب ها دانلود اهنگ می پرستم از معین دانلود اهنگ من تو را میپرستم معین دانلود رایگان اهنگ معین بنام میپرستم دانلود اهنگ من تو را همچون مسیحا از معین میپرستم معین کنسرت آهنگ معین بازوانت را به مستی حلقه کن برگردنم آهنگ من تو را همچون پرستو معین دانلود اهنگ معين بازوانت را به مستي دانلود اهنگ میپرستم تو را میپرستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو