loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام باز یه بغضی گلومو گرفته,    دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320,    دانلود آهنگ جدایی احسان خواجه امیر

حسین بازدید : 220 دوشنبه 03 دی 1397

,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام باز یه بغضی گلومو گرفته
,    دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ جدایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    یه بغضی گلومو گرفته رضا صادقی
,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تاوان
,    آهنگ چراغ زندگی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض
,    آهنگ اگه دستم به جدایی برسه از احسان خواجه امیری
,    یه بغضی گلومو گرفته اين روزا

 

متن آهنگ کجایی احسان خواجه امیری
باز یه بغضی گلومو گرفته
باز همون حس درد جدایی
من امروز کجامو تو امروز کجایی
حال تو بدتر از حال من نیست
پشت این گریه خالی شدن نیست
همه درد دنیا یه شب درد من نیست

++++++++++
تو از قبله ی من گرفتی خدا رو
کجایی ببینی یه شب حال ما رو
فقط حال من نیست که غرق عذابه
ببین حال مردم مثه من خرابه کجایی
باز یه بغضی گلومو گرفته
باز همون حس درد جدایی
من امروز کجامو تو امروز کجایی

من امروز کجامو تو امروز کجایی

من امروز کجامو تو امروز کجایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://sakhamusic.ir/music-ehsan-khaje-amiri-kojaiee/







برچسب ها دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام باز یه بغضی گلومو گرفته دانلود آهنگ کجایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدایی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 یه بغضی گلومو گرفته رضا صادقی دانلود آهنگ احسان خواجه امیری تاوان آهنگ چراغ زندگی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض آهنگ اگه دستم به جدایی برسه از احسان خواجه امیری یه بغضی گلومو گرفته اين روزا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو