loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود ترانه محلی ایرج بسطامی,    دانلود ترانه های معروف ایرج بسطامی,    دانلود ترانه ایرج بسطامی گلپونه ها,    دانلود فول آلبوم ایرج ب

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 05 دی 1398


,    دانلود ترانه محلی ایرج بسطامی
,    دانلود ترانه های معروف ایرج بسطامی
,    دانلود ترانه ایرج بسطامی گلپونه ها
,    دانلود فول آلبوم ایرج بسطامی با کیفیت 320
,    دانلود فول آلبوم ایرج بسطامی به صورت یکجا
,    دانلود ترانه غمگین ایرج بسطامی
,    دانلود آلبوم تحریر خیال ایرج بسطامی
,    ایرج بسطامی خزان و آرزو
,    دانلود ترانه ایرج بسطامی تو رفتی و دلم غمین شد
,    دانلود ترانه های کمیاب محلی
,   

 

 

 

تکس موزیک ایرج بسطامی گل پونه ها

-------| ♫ 🎵 ♬ |-------

🎵 گل پونه های وحشی دشت امیدم 🎵

🎵 وقت سحر شد خاموشی شب رفت 🎵

🎵 فردایی دگر شد من مانده ام تنهای 🎵

🎵 تنها من مانده ام تنها میان سیل 🎵

-------| ♫ 🎵 ♬ |-------

🎵 غمها گل پونه ها نا مهربانی آتشم 🎵

🎵 زد آتشم زدگل پونه ها بی همزبانی 🎵

🎵 آتشم زد می خواهم اکنون تا سحر 🎵

دانلود آهنگ امین بانی نشد

🎵 گاهان بنالم افسرده ام دیوانه ام 🎵

🎵 آزرده جانم گل پونه های وحشی 🎵

🎵 دشت امیدم وقت سحر شد 🎵

-------| ♫ 🎵 ♬ |-------

🎵 خاموشی شب رفت فردایی دگر 🎵

🎵 شد من مانده ام تنهای تنها 🎵

🎵 من مانده ام تنها میان سیل غمها 🎵

🎵 من مانده ام تنها میان سیل غمها 🎵

-------| ♫ 🎵 ♬ |-------

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://downmusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AC-%D8%A8%D8%B3%D8%B7%D8%A7%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D9%BE%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7/







برچسب ها دانلود ترانه محلی ایرج بسطامی دانلود ترانه های معروف ایرج بسطامی دانلود ترانه ایرج بسطامی گلپونه ها دانلود فول آلبوم ایرج بسطامی با کیفیت 320 دانلود فول آلبوم ایرج بسطامی به صورت یکجا دانلود ترانه غمگین ایرج بسطامی دانلود آلبوم تحریر خیال ایرج بسطامی ایرج بسطامی خزان و آرزو دانلود ترانه ایرج بسطامی تو رفتی و دلم غمین شد دانلود ترانه های کمیاب محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو