loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    متن اهنگ فداتشم,    اهنگ مهستی فدات شم 320,    دانلود آهنگ فدات شم مهستی کیفیت 320,    دانلود اهنگ فدات شم از مهستی

حسین بازدید : 286 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398


,   
,    متن اهنگ فداتشم
,    اهنگ مهستی فدات شم 320
,    دانلود آهنگ فدات شم مهستی کیفیت 320
,    دانلود اهنگ فدات شم از مهستی با کیفیت ۳۲۰
,    دانلود آهنگ فدات شم از مهستی با لینک مستقیم
,    دانلود بیا که من هنوز یادتم مهستی
,    ریمیکس اهنگ فدات شم مهستی
,    دانلود آهنگ فداتشم
,    ریمیکس فدات شم مهستی

,   

 

 

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=138407

بیا که من هنوز یادتم
با آه سینه سوز یادتم
شب یادتم و روز یادتم
فدات شم یادتم
فدات شم
بیا که جز تو یار ندارم
صبر ندارم قرار ندارم
به هیشکی جز تو کار ندارم
فدات شم ندارم
فدات شم
بیا که دل آروم نمیشه
غمم بی تو تممو نمیشه
میخوامت اما روم نمیشه
فدات شم نمیشه
فدات شم
تو مثل عمر من میمونی
عشقم و تو چشام میخونی
من میدونم و تو میدونی
فدات شم میدونی
فدات شم
همیشه اسم تو مثل یه گل رویه لبامه
همیشه شعر تو غصه ی تو شور صدامه
امید دیدنت باعث شادی روزامه
تورو تو خواب دیدن بهانه ی خواب شبامه
بیا که من هنوز یادتم باآح سینه سوز یادتم
شب یادتم و روز یادتم
فدات شم یادت
فدات شم
بیا که جز تو یار ندارم
صبر ندارم قرار ندارم
به هیشکی جز تو کار ندارم
فدات شم ندارم
فدات شم
همیشه اسم تو مثل یه گل رویه لبامه
همیشه شعر تو غصه ی تو شور صدامه
امید دیدنت باعث شادی روزامه
تورو تو خواب دیدن بهانه ی خواب شبامه
بیا که من هنوز یادتم باآح سینه سوز یادتم
شب یادتم و روز یادتم
فدات شم یادتم
فدات شم
بیا که جز تو یار ندارم
صبر ندارم قرار ندارم
به هیشکی جز تو کار ندارم
فدات شم ندارم
فدات شم







برچسب ها متن اهنگ فداتشم اهنگ مهستی فدات شم 320 دانلود آهنگ فدات شم مهستی کیفیت 320 دانلود اهنگ فدات شم از مهستی با کیفیت ۳۲۰ دانلود آهنگ فدات شم از مهستی با لینک مستقیم دانلود بیا که من هنوز یادتم مهستی ریمیکس اهنگ فدات شم مهستی دانلود آهنگ فداتشم ریمیکس فدات شم مهستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو