loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ دروغاتو باور کردم,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن,    دانلود آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح آخرین حرکت,    متن م

حسین بازدید : 168 چهارشنبه 23 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ دروغاتو باور کردم
,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن
,    دانلود آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح آخرین حرکت
,    متن من عوض شدم
,    دانلود اهنگ ارش ای پی و مسیح توبه کردم
,    دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ریز پیچید
,    من عوض شدم مسیح
,    دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خودتو برسون
,    آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم



 

اگه بازم دلت خواست ، ببینی منـــــــو
نه من دیگه نیستم ، مثله قبلنـــــــا
من عوض شدم ، هستو رَد شدمــــ ...
تو دروغ گفتیو ، من بلد شدمــــ ...
ببینم نیستم مثله قدیم
فکرتم دیگه از سر پرید


دیگه پات نمیشینم ، برات نمی میرم
وقتی نیستی پیشه من ، سراغت نمیگیرم
به نبودت عادت کردم ، دروغاتو باور کردم
تورو از تو قلبم کَندَن ، روتو چشامو میبندم

میبندم


تو رفتیو امـــا ، دادی یادمــــو
مثله تو باشم ، من با آدمــــــا
سخته بد شدن ، ولی من عوض شدم
تو دروغ گفتیو ، من بلد شـــــدم
ببینم نیستم مثله قدیم
فکرتم دیگه از سر پرید


دیگه پات نمیشینم ، برات نمی میرم
وقتی نیستی پیشه من ، سراغت نمیگیرم
به نبودت عادت کردم ، دروغاتو باور کردم
تورو از تو قلبم کَندَن ، روتو چشامو میبندم

میبندم

http://www.zarabanmusic.com/songs/masih-and-arash-ap-man-avaz-shodam

 







برچسب ها دانلود آهنگ دروغاتو باور کردم دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش من عوض شدم متن دانلود آهنگ جدید آرش ای پی و مسیح آخرین حرکت متن من عوض شدم دانلود اهنگ ارش ای پی و مسیح توبه کردم دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ریز پیچید من عوض شدم مسیح دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی خودتو برسون آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو