loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

تکست آهنگ تظاهر باران ترانه و شعر آهنگ تظاهر باران قلب من رو مرز آرامشی که گاهی دست میکشی از این حسی که داری حسی که تو دل باورات میگه تو ته رویاهات تنهاش میذا‌ری متن آهنگ تظاهر باران دنیامه رو

حسین بازدید : 89 دوشنبه 29 بهمن 1397

تکست آهنگ تظاهر باران

ترانه و شعر آهنگ تظاهر باران

قلب من رو مرز آرامشی
که گاهی دست میکشی
از این حسی که داری
حسی که تو دل باورات
میگه تو ته رویاهات
تنهاش میذا‌ری
متن آهنگ تظاهر باران
دنیامه رویاهام برام
که غرورمو زیر پا نذاشت
با این که حس خوبی‌ با تو داشت

http://s0koot.blogfa.com/post/236

چه حالی‌ داری
قلب من عاشقِ، ولی‌
وادارم نکرد دردامو بگم
که ادامه به سوختنم ندم
بگو، چه حالی‌ داری؟
متن آهنگ تظاهر باران
تظاهر می‌کنه چشای تو برام که معصومه
ببین عشقی‌ محکومه، بدون
حالا که شناخته تورو دلم
نذار چیزی رو کنه تا بگم
سایه ی این واهمه بین ما حاکمه
متن آهنگ تظاهر باران
دنیامه رویاهام برام
که غرورمو زیر پا نذاشت
با این که حس خوبی‌ با تو داشت
چه حالی‌ داری
قلب من عاشقِ، ولی‌
وادارم نکرد دردامو بگم
که ادامه به سوختنم ندم
بگو، چه حالی‌ داری؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو