loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

متن آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه ,سهیل مهرزادگان پرسه,دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان پرسه,کد آهنگ پیشواز همراه اول سهیل مهرزادگان پرسه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ سهیل مهرزا

حسین بازدید : 161 یکشنبه 18 فروردین 1398

متن آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه ,سهیل مهرزادگان پرسه,دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان پرسه,کد آهنگ پیشواز همراه اول سهیل مهرزادگان پرسه ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهیل مهرزادگان پرسه ,دانلود آهنگ بیکلام سهیل مهرزادگان پرسه,Download Music,

بعد من در پس این شهر دست تو را دست تو را میگیرد

یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد

هر که با بغض شبی پرسه زده پرسه زده حال مرا میفهمد

ته فنجان تو دیوانگی فال مرا میفهمد

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه از تهران دانلود

بی هوای تو قدم میزنم و هی نفسم هی نفسم میگیرد

میروی چشم مرا بعد تو دریاچه غم میگیرد

تو بدهکار به من میروی و میروی و وای چه دلگیرم

خاطرات تو مرا میکشد و میکشد و میمیرم

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی

دانلود باکس

http://www.teh-dl.ir/







برچسب ها متن آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه سهیل مهرزادگان پرسه دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان پرسه کد آهنگ پیشواز همراه اول سهیل مهرزادگان پرسه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سهیل مهرزادگان پرسه دانلود آهنگ بیکلام سهیل مهرزادگان پرسه Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو