loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ همایون شجریان بنام هوای گریه,    دانلود آهنگ هوای گریه دارم همایون شجریان,    همایون شجریان هوای گریه صوتی,  

حسین بازدید : 123 یکشنبه 02 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ همایون شجریان بنام هوای گریه
,    دانلود آهنگ هوای گریه دارم همایون شجریان
,    همایون شجریان هوای گریه صوتی
,    دانلود آهنگ هوای گریه مختاباد
,    دانلود موزیک ویدیو هوای گریه همایون شجریان
,    دانلود اهنگ هوای گریه امیرحسین
,    دانلود اهنگ هوای گریه دارم
,    دانلود اهنگ دلم گرفته ای دوست مختاباد
,    نبسته ام همایون شجریان

,   

 

 https://upmusics.com/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87/

 

دانلود آهنگ همایون شجریان هوای گریه

هم اکنون از آپ موزیک ترانه سنتی هوای گریه با صدای گرم و دلنشین همایون شجریان

شعر : سیمین بهبهانی / آهنگسازی و تنظیم کننده : محمد جواد ضرابیان

دلم گرفته ای دوست

Exclusive Song: Homayoun Shajarian | Havaye Geryeh With Text And Direct Links In UpMusic

ewr دانلود آهنگ همایون شجریان هوای گریه

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قسمتی از متن ترانه : 

نه بسته ام به کس دل

♪ ♪ ♪ ♪

نه بسته کس به من دل♪

♪ ♪ ♪ ♪
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من♫

♪ ♪ ♪ ♪
ز من هر آن که او دورچو دل به سینه نزدیک♪

♪ ♪ ♪ ♪
به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من♫

UpMusicTag دانلود آهنگ همایون شجریان هوای گریه
نه چشم دل به سویی نه باده در سبویی♪
که تر کنم گلویی به یاد آشنا من♫
ستاره ها نهفته در آسمان ابری♪
دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من
هوای گریه با من ♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ همایون شجریان بنام هوای گریه دانلود آهنگ هوای گریه دارم همایون شجریان همایون شجریان هوای گریه صوتی دانلود آهنگ هوای گریه مختاباد دانلود موزیک ویدیو هوای گریه همایون شجریان دانلود اهنگ هوای گریه امیرحسین دانلود اهنگ هوای گریه دارم دانلود اهنگ دلم گرفته ای دوست مختاباد نبسته ام همایون شجریان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو