loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

متن آهنگ دوست دارمت که عماد طالب زاده ♪♪♫♫♪♪♯ باز تو نیستی و منم هی چشام خیس میشه اما دلت که باهام نیست♪♪♫♫♪♪♯ هی قذم میزنم این خیابونو بازم نمیبینمت که  ♪♪♫♫♪♪♯وای بگو من کجارو

حسین بازدید : 111 جمعه 23 آذر 1397

متن آهنگ دوست دارمت که عماد طالب زاده

♪♪♫♫♪♪♯

باز تو نیستی و منم هی چشام خیس میشه اما دلت که باهام نیست
♪♪♫♫♪♪♯ هی قذم میزنم این خیابونو بازم نمیبینمت که  ♪♪♫♫♪♪♯
وای بگو من کجارو بگردم من که بد با دلت تا نکردم


آره نیستی ولی هر جا باشی منم خیلی دوس دارمت که
♪♪♫♫♪♪♯ قفله رو تو حواسم من آره دوری ولی اصلا نه نمیفهمی این حالو روزو عزیزم ♪♪♫♫♪♪♯
با دلم بد نکن شاید باز ببینی منو باید بغض چشاتو تو چشم خیسم بریزم

♪♪♫♫♪♪♯

 

عماد طالب زاده دوست دارمت که

توضیحات تکمیلی عماد طالب زاده در اینستاگرام :

تیزر آهنگ ( دوس دارمت که) به کارگردانی داداشم سیامکس وحمایت

مجموعه رستوران مایا و ترانه ملودی محمد محتشمی عزیزم و تنظیم پسر با

استعداد رضا پناهى ( امو بند ) و میکس و مستر محمد

فلاحی عزیز بزودی منتشر خواهد شد ممنونم از فربد

فروغى عزيز براى ضبط وكال دوستون دارم این

آهنگو واسه اونایی که دوسشون دارین بفرستید

 

 

https://upmusics.com/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو