loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    متن آهنگ فریدون اسرایی و محمد علیزاده سلام 320,    متن آهنگ فریدون آسرایی با نام سلام,    متن آهنگ محمد علیزاده سلام ای ناله بارون,   

حسین بازدید : 230 جمعه 20 دی 1398


,    متن آهنگ فریدون اسرایی و محمد علیزاده سلام 320
,    متن آهنگ فریدون آسرایی با نام سلام
,    متن آهنگ محمد علیزاده سلام ای ناله بارون
,    متن آهنگ سلام محمد علیزاده و فریدون
,    متن آهنگ سلام ای ناله بارون فریدون آسرایی
,    آهنگ یه بی نشونم تو این خزون
,    اهنگ سلام از محمد علیزاده و فریدون اسرایی
,    متن آهنگ سلام فریدون آسرایی ورژن جدید
,    پخش آنلاین آهنگ سلام فریدون آسرایی
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ فریدون آسرایی سلام

بگو سرگرم چی بودی

که اینقدر ساکت و سردی

خودت آرامشم بودی خودت دلواپسم کردی

ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه

چقدر باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست

تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست

تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست

++++++

سلام ای ناله ی بارون
سلام ای چشمای گریون
سلام روزای تلخ من
هنوزم دوسش دارم
سلام ای بغض تو سینه
سلام ای آه آیینه
سلام شب های دل کندن
هنوزم دوسش دارم

++++++

نمیدونی تو این روزا چقدر حالم پریشونه

دلم بارفتنت تنگو دلم با بودنت خونه

خرابه حال من بی تو نمیتونم که بهتر شم

تودستای تو گل کردم بزار با گریه پرپر شم

+++++++

یه بی نشونم تو این خزون

یه بی نشونم تو این خزون

منو از خودت بدون

یه بی نشونم تو این خزون

یه بیقرارم یه نیمه جون

منو از خودت بدون

منو از خودت بدون

+++++
سلام ای ناله ی بارون
سلام ای چشمای گریون
سلام روزای تلخ من
هنوزم دوسش دارم
سلام ای بغض تو سینه
سلام ای آه آیینه
سلام شب های دل کندن
هنوزم دوستش دارم







برچسب ها متن آهنگ فریدون اسرایی و محمد علیزاده سلام 320 متن آهنگ فریدون آسرایی با نام سلام متن آهنگ محمد علیزاده سلام ای ناله بارون متن آهنگ سلام محمد علیزاده و فریدون متن آهنگ سلام ای ناله بارون فریدون آسرایی آهنگ یه بی نشونم تو این خزون اهنگ سلام از محمد علیزاده و فریدون اسرایی متن آهنگ سلام فریدون آسرایی ورژن جدید پخش آنلاین آهنگ سلام فریدون آسرایی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو