loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بیکلام باران بنام من وه کو بولبول ,متن آهنگ باران بنام من وه کو بولبول  ,متن آهنگ,باران بنام من وه کو بولبول ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام من وه کو بولبول  ,کد آ

حسین بازدید : 148 دوشنبه 29 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام باران بنام من وه کو بولبول ,متن آهنگ باران بنام من وه کو بولبول  ,متن آهنگ,باران بنام من وه کو بولبول ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام من وه کو بولبول  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول باران بنام من وه کو بولبول  ,Download Music,دانلود آهنگ جدید باران بنام من وه کو بولبول ,دانلود آهنگ باران بنام من وه کو بولبول  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

——————————————–

من وکو بولبول له ناو باغ ئه گراوم بی ژومار
چل به چل دیمن به دیمن کاتی فه سلی نو بهار
دم چنی تا تا گولاله ی ئال بوم دارو دیار
عشقی بی سود بو له لام نه یبو جوانی کولمی یار
وره یا شیرین نیگار ای نمامی ناو گولزار
وره یا شیرین نیگار ای نمامی ناو گولزار
من وکو بولبول له ناو باغ ئه گراوم بی ژومار
چل به چل دیمن به دیمن کاتی فه سلی نو بهار
زور جوانم دی به چاو وه ک ئاسک و بالات چنار
شوخو شنگی دشتو دیهات ناسکو نازداری شار
ام جوانانه ی که سر پشکن له خاکی نیشتیمان
هیشتا نم دیبو وکو یار دیمنی شیرین نیگار
بو چی به م ده ردم دبی گر خوت ده زانی حاله که م
بو قژی ژاکاو و لولت دائمه هر شینمه
بو چی به م ده ردم دبی گر خوت ده زانی حاله که م
بو قژی ژاکاو و لولت دائمه هر شینمه
هر وکو پوشو پلاش که و توم له کوچه ی یار دا
گیژلوکه ش نام فرینی چونکه …لی نما
هر وکو پوشو پلاش که و توم له کوچه ی یار دا
گیژلوکه ش نام فرینی چونکه …لی نما

http://mahtabmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام باران بنام من وه کو بولبول متن آهنگ باران بنام من وه کو بولبول متن آهنگ باران بنام من وه کو بولبول دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل باران بنام من وه کو بولبول کد آهنگ پیشواز همراه اول باران بنام من وه کو بولبول Download Music دانلود آهنگ جدید باران بنام من وه کو بولبول دانلود آهنگ باران بنام من وه کو بولبول با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو