loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

حسین عامری ننه من مسافرم کامل,دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کامل با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ننه من مسافرم کامل ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ حسین عامری ننه من م

حسین بازدید : 750 جمعه 20 اردیبهشت 1398

حسین عامری ننه من مسافرم کامل,دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کامل با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ننه من مسافرم کامل ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کامل ,دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم کامل,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم کامل ,دانلود آهنگ بیکلام حسین عامری ننه من مسافرم کامل,Download Music,دانلود آهنگ,

 

 

دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

❤های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم❤

های ننه قلیون چاق کن های ننه چایی دم کن

❤های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم❤

های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد  

❤های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد ❤ 

های ننه من مسافرم های ننه نگذار تا برم

❤ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن❤

ننه دارن منو میبرن جلشو بگیر منو نبرن

❤های ننه من مسافرم گریه نکن پشت سرم❤

بلال بلال بلال ای بلالم 

بلال بلال بلال ای بلالم 

مادر خدافظ بکن ای حلالم

❤مادر مو رفتم از پیش شما❤

مادر مو رفتم از پیش شما

مادر خدافظ بکن ای حلالم

 

 

 

 

 

دانلود آهنک حسین عامری به نام ننه من مسافرم

 







برچسب ها حسین عامری ننه من مسافرم دانلود آهنگ بیکلام حسین عامری ننه من مسافرم دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم با کیفیت 320 متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم حسین عامری ننه من مسافرم کامل دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کامل با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ننه من مسافرم کامل متن آهنگ متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کامل دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم کامل کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم کامل دانلود آهنگ بیکلام حسین عامری ننه من مسافرم کامل Download Music دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو