loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد ,تنهام گذاشتی رفت

حسین بازدید : 545 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد ,تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد,کد آهنگ پیشواز همراه اول تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد ,دانلود آهنگ جدید تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد,دانلود آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد ,متن آهنگ,

تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد

نمیدونی نبودنت چه کرده  بااین  دل من بیا تنهام نزار

هنوزم تو رو میخوام هنوزم دل من عاشقنه بیاو پیشم بمون

نمیدونی دوری تو چقدر سخته  واسه من نرو تنهام نزار

نبودنت برای من غمو درده عزیزکم توی تو قلب

من هنوزم تو رو میخوام هنوزم دل من عاشقنه بیاو پیشم بمون

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

btab74.rozblog.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بیکلام تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد کد آهنگ پیشواز همراه اول تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد دانلود آهنگ جدید تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد دانلود آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تورو میخواد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو