loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم,    دانلود اهنگ خدا رو شکر علی اکبر قلیچ, &n

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها
,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم
,    دانلود اهنگ خدا رو شکر علی اکبر قلیچ
,    دانلود تمام آهنگ های علی اکبر قلیچ
,    دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ آرامش یعنی تو
,    دانلود آهنگ دلم گرفته علی اکبر قلیچ
,    دانلود فول آلبوم علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم
,    دانلود آهنگ شکر علی اکبر قلیچ خانی
,    دانلود آهنگ امروزی ها

,   

متن آهنگ امروزی ها علی اکبر قلیچ

آیندم روشن میشه تو بگی میشه حتما میشه

خدا رو شکر خدا رو شکر

حس خوب دنیامی تو امید فردا هامی

خدا رو شکر خدا رو شکر

خوشبختی یعنی فوق العاده دوست دارم

خوشبختی یعنی زندگیمو به تو بسپارم

خوشبختی یعنی یه لبخند طولانی

اسم این احساسو عشق میزارم

شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی

شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی

شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو

شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی

شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی

شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو سمت تو

++++++++

وقتی زیر بارونم آروم آروم میخوانم

خدا رو شکر خدا رو شکر

هرچی خسته تر میشم به تو وابسته تر میشم

خدا رو شکر خدا رو شکر

خوشبختی یعنی فوق العاده دوست دارم

خوشبختی یعنی زندگیمو به تو بسپارم

خوشبختی یعنی یه لبخند طولانی

اسم این احساسو عشق میزارم

شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی

شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی

شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو

شکر بخاطر هرچی که دادی و ندادی

شکر صاحب مهر و ماه و ابرو بادی

شکر داره میره دلم غیر ارادی سمت تو سمت تو

خدایا شکر

 

http://sakhamusic.ir/music-ali-akbar-ghelich-emrouziha/

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ امروزی ها دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم دانلود اهنگ خدا رو شکر علی اکبر قلیچ دانلود تمام آهنگ های علی اکبر قلیچ دانلود آهنگ علی اکبر قلیچ آرامش یعنی تو دانلود آهنگ دلم گرفته علی اکبر قلیچ دانلود فول آلبوم علی اکبر قلیچ سکوت گوش میکنم دانلود آهنگ شکر علی اکبر قلیچ خانی دانلود آهنگ امروزی ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو