loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود از کیست,    متن شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود,&

حسین بازدید : 148 شنبه 24 آذر 1397


,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود از کیست
,    متن شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    دانلود آهنگ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    شاعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    گفتم ببینمت تا بیقراری از جانم بدر رود
,    پرواز همای گفتم ببینمت
,    گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    متن گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود

,   

♪♪♫♫♪♪♯

گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود♪♪♫♫♪♪♯
زان دم که دیدمت دیوانه تر شدم دیوانه تر شدم
با یک خیال خام افتاده ام به دام با یک خیال خام افتاده ام به دام
از ره به در شدم دیوانه تر شدم از ره به در شدم دیوانه تر شدم
گفتم ببینمت تا بی قراری از جانم به در رود♪♪♫♫♪♪♯
گفتم ببینمت تا بی قراری از جانم به در رود
هم بی قرار و هم شوریده سر شدم دیوانه تر شود

♪♪♫♫♪♪♯ شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : پرواز همای  ♪♪♫♫♪♪♯
گفتم ببینمت شاید شراره از جانم فرو کشد
دیدم تو را و همچون شعله های آتش شعله ور شدم
از ره به در شدم دیوانه تر شدم ♪♪♫♫♪♪♯
با یک خیال خام افتاده ام به دام با یک خیال خام افتاده ام به دام
از ره به در شدم دیوانه تر شدم از ره به در شدم دیوانه تر شدم
از ره به در شدم♪♪♫♫♪♪♯

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com/

/

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود از کیست متن شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود دانلود آهنگ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود شاعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود گفتم ببینمت تا بیقراری از جانم بدر رود پرواز همای گفتم ببینمت گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود متن گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو