loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه,    دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه دلکش,    دانلود آهنگ پرسون پرسون از شهرام شب پره,    دانلود آهنگ ای

حسین بازدید : 442 شنبه 24 آذر 1397


,    دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه
,    دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه دلکش
,    دانلود آهنگ پرسون پرسون از شهرام شب پره
,    دانلود آهنگ این دو روز دنیا
,    پرسون پرسون قدیمی
,    دانلود آهنگ پرسون پرسون از گروه کر
,    دانلود آهنگ پرسون پرسون بانو دلکش
,    دانلود آهنگ پرسون پرسون اومدم در خونتون گروه کر
,    دانلود آهنگ ترسون ترسون لرزون لرزون اومدم در خونتون شاهکار بینش پژوه

 

پرسون پرسون یواش یواش اومدم در خونتون

ترسون ترسون لرزون لرزون اومدم در خونتون

یک شاخه گل در دستم سر راهت بنشستم

از پنجره منو دیدی مثل گل ها خندیدی

آه به خدا آن نگهت از خاطرم نرود

آه به خدا آن نگهت از خاطرم نرود

پرسون پرسون یواش یواش اومدم در خونتون

ترسون ترسون لرزون لرزون اومدم در خونتون

یک شاخه گل در دستم سر راهت بنشستم

از پنجره منو دیدی مثل گل ها خندیدی

آه به خدا آن نگهت از خاطرم نرود

آه به خدا آن نگهت از خاطرم نرود

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

گفتم گفتم گفتم به خدا قهر گناهه دل منتظره چشم به راهه

ای من ای من ای من به فدات ناز نکن تو با چشم سیات ناز نکن تو

این دو روز دنیا مثل خواب و رویا گذرونه آی

باهم آشتی کنیم که بهار دوباره گل فشونه

این دو روز دنیا مثل خواب و رویا گذرونه آی

باهم آشتی کنیم که بهار دوباره گل فشونه


Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه دانلود آهنگ گفتم بخدا قهر گناهه دلکش دانلود آهنگ پرسون پرسون از شهرام شب پره دانلود آهنگ این دو روز دنیا پرسون پرسون قدیمی دانلود آهنگ پرسون پرسون از گروه کر دانلود آهنگ پرسون پرسون بانو دلکش دانلود آهنگ پرسون پرسون اومدم در خونتون گروه کر دانلود آهنگ ترسون ترسون لرزون لرزون اومدم در خونتون شاهکار بینش پژوه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو