loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

    ,    متن اهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره,    متن آهنگ حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی,    کد اهنگ پیشواز حالت چطوره عشقم,   

حسین بازدید : 66 جمعه 20 دی 1398

   
,    متن اهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره
,    متن آهنگ حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی
,    کد اهنگ پیشواز حالت چطوره عشقم
,    حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی از یاسر محمودی
,    متن اهنگ الو سلام عشقم خوبی خوشی کجایی
,    متن آهنگ وقتشه فریدون آسرایی
,    متن آهنگ فریدون اسرایی چشمات مال منه
,    ترانه حالت چطوره عشقم
,    اهنگ حالت چطوره افشین اذری
,    متن آهنگ
,   

حالت چطوره عشقم
خوبی خوشی کجایی
از بعد رفتن تو من موندمو تنهایی
من موندمو سکوتو یه عالم ترانه
یه عالمه خیالو حرفایه عاشقانه
نبودیو ندیدی چقد ترانه گفتم
نیستی منو ببینی از پا دارم میفتم
چه خاطراته خوبیو تو خاطرم گذاشتی
کاش گفته بودی عشقم
هیچوقت دوسم نداشتی
کاش گفته بودی عشقم
هیچوقت دوسم نداشتی
حالت چطوره عشقم، منم بغضم زیاده
از بس که این زمونه، چشمامو بازی داده
از بس که غبطه خوردم، به حاله هر دوتامون
تنهایی و جدایی شد، فال هر دوتامون
حالت چطوره عشقم، خوش باشی هر کجایی
من جایه هردوتامون، غمگینم از جدایی
نبودیو ندیدی، چقد ترانه گفتم
نیستی منو ببینی، از پا دارم میفتم
حالت چطوره عشقم
خوبی خوشی کجایی
از بعد رفتن تو من موندمو تنهایی
من موندمو سکوتو
یه عالمه ترانه، یه عالمه خیالو حرفایه عاشقانه
نبودیو ندیدی چقد ترانه گفتم نیستی منو ببینی از پا دارم میفتم
چه خاطراته خوبیو تو خاطرم گذاشتی
کاش گفته بودی عشقم
هیچوقت دوسم نداشتی
کاش گفته بودی عشقم
هیچوقت دوسم نداشتی
حالت چطوره عشقم، منم بغضام زیاده
از بس که این زمونه، چشمامو بازی داده
از بس که غبطه خوردم، به حاله هر دوتامون
تنهایی و جدایی شد، فال هر دوتامون
حالت چطوره عشقم، خوش باشی هر کجایی
من جایه هردوتامون، غمگینم از جدایی
نبودیو ندیدی، چقد ترانه گفتم
نیستی منو ببینی، از پا دارم میفتم
حالت چطوره عشقم...







برچسب ها متن اهنگ فریدون اسرایی حالت چطوره متن آهنگ حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی کد اهنگ پیشواز حالت چطوره عشقم حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی از یاسر محمودی متن اهنگ الو سلام عشقم خوبی خوشی کجایی متن آهنگ وقتشه فریدون آسرایی متن آهنگ فریدون اسرایی چشمات مال منه ترانه حالت چطوره عشقم اهنگ حالت چطوره افشین اذری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو