loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد

حسین بازدید : 105 دوشنبه 19 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد ,دانلود آهنگ بیکلام ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد ,دانلود آهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد,ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد,

 

ای که رفته با خود دلی شکسته بردی
اینچنین به طوفان تن مرا سپردی
ای که مهر باطل زدی به دفتر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من
ای خدای عالم چگونه باورم شد
آن که روزگاری پناه و یاورم شد
سایه اش نماند همیشه بر سر من
زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من
زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من
رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام
رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها
ای به دل آشنا تا که هستم بیا
وای من اگر نیایی وای من اگر نیایی
رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام
رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها
ای به دل آشنا تا که هستم بیا
وای من اگر نیایی وای من اگر نیایی

 

http://sakhamusic.ir/ali-zand-vakili-called-rafti/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد دانلود آهنگ بیکلام ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد دانلود آهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو