loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ از دست من میری,    دانلود آهنگ از دست من میری ابی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ از دست من میری ورژن جدید,  &n

حسین بازدید : 125 شنبه 02 شهریور 1398

,   
,    دانلود آهنگ از دست من میری
,    دانلود آهنگ از دست من میری ابی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ از دست من میری ورژن جدید
,    از دست من میری ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ از دست من میری از دست تو میرم از ابی
,    موزیک ویدیو ابی از دست من میری
,    از دست من میری آکورد
,    دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره
,    دانلود آهنگ این آخرین باره ورژن قدیمی 320

,   

http://entermusic.ir

از دست من میری از دست تو میرم تو زنده میمونی منم که میمیرم
تو رفتی از پیشم دنیامو غم برداشت برداشت ما از عشق باهم تفاوت داشت
این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به خونه
این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیوونه

 

 

اونقد بزرگه تنهایی این مرد که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد
من عاشقت هستم اینو نمیفهمی یه چیز و میدونم که خیلی بی رحمی
همیشه میرفتی هر لحظه هر ساعت آغوش من هرگز زندون نبود واست
هر چی بدی کردی پای من بنویس نتیجه این عشق بازم مساوی نیست
این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به خونه
این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیوونه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی و اورجینال







برچسب ها دانلود آهنگ از دست من میری دانلود آهنگ از دست من میری ابی با کیفیت 320 دانلود آهنگ از دست من میری ورژن جدید از دست من میری ورژن قدیمی دانلود آهنگ از دست من میری از دست تو میرم از ابی موزیک ویدیو ابی از دست من میری از دست من میری آکورد دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره دانلود آهنگ این آخرین باره ورژن قدیمی 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو