loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ همایون شجریان بنام چرا رفتی,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا,    دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان,&n

حسین بازدید : 102 یکشنبه 02 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ همایون شجریان بنام چرا رفتی
,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا
,    دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان
,    دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین
,    متن چرا رفتی همایون شجریان
,    دانلود آهنگ چرا رفتی حجت اشرف زاده
,    اهنگ غمگین چرا رفتی
,    دانلود آهنگ چرا رفتی امیر حسین
,    شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم

 

 

دانلود آهنگ چرا رفتی چرا من بی قرارم

همینک ترانه بسیار زیبای چرا رفتی با صدای دلنشین همایون شجریان را دانلود کنید

خواننده و نوازنده تنبک و کمانچه…

Exclusive Song: Homayoun Shajarian | Chera Rafti With Text And Direct Links In UpMusic

ee دانلود آهنگ چرا رفتی چرا من بی قرارم

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قسمتی از متن ترانه :

♬♫♪

/…چرا رفتی چرا من بیقرارم…/

♬♫♪
به سر سودای آغوش تو دارم♫..♪

♬♫♪
/…نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست…/

♬♫♪
ندیدی جانم از غم ناشکیباست♫..♪

♬♫♪
/…چرا رفتی چرا من بیقرارم…/

♬♫♪
به سر سودای آغوش تو دارم♫..♪

♬♫♪
/…خیالت گرچه عمری یار من بود…/

♬♫♪
امیدت گرچه در پندار من بود♫..♪

♬♫♪
/…بیا امشب شرابی دیگرم ده…/

♬♫♪
زمینای حقیقت ساغرم ده♫..♪

♬♫♪
/…چرا رفتی چرا من بیقرارم…/

♬♫♪
به سر سودای آغوش تو دارم♫..♪

 

https://upmusics.com/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85/

 


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ همایون شجریان بنام چرا رفتی دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین متن چرا رفتی همایون شجریان دانلود آهنگ چرا رفتی حجت اشرف زاده اهنگ غمگین چرا رفتی دانلود آهنگ چرا رفتی امیر حسین شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو