loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    دانلود اهنگ امیرعلی بنام منو سیاه نکن,    منو سیاه نکن عمریه زغال فروشم,    منو سیاه نکن من خودم ذغال فروشم,    دانلود اهنگ امیر علی خط

حسین بازدید : 177 شنبه 01 دی 1397


,    دانلود اهنگ امیرعلی بنام منو سیاه نکن
,    منو سیاه نکن عمریه زغال فروشم
,    منو سیاه نکن من خودم ذغال فروشم
,    دانلود اهنگ امیر علی خط و نشون ۱
,    منو سیاه نکن مگه نمیدونی
,    دانلود آهنگ خط و نشون 1 از امیر علی
,    دانلود اهنگ امیر علی خط و نشون 2
,    دانلود اهنگ بس کن میدونم امیر علی
,    امیر علی زغال فروش

 

 

بس کن میدونم که تو عاشق دعواهو خطونشونی ♫
پیشت نمیام میدونم که نباشم تنها میمونی ♫
نگو قولو قرار که دلیله جدایی رو خودت میدونی ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫

UpMusicTag دانلود آهنگ قدیمی امیر علی خط و نشون 1
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم♫
منو سیاه نکن مگه نمیدونی عمریه ذغال فروشم ♫
منو میترسونی بابا گرگمو لباس بره میپوشم ♫
تو خیال میکنی که من بردهو غلام حلقه به گوشم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پریدم ♫
میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم ♫
راهی که میری همه خط کشی هاشو خودم کشیدم ♫
برو قصه بساز واسه یه نفره دیگه که من پرید ♫

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%D9%88-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86-1/







برچسب ها دانلود اهنگ امیرعلی بنام منو سیاه نکن منو سیاه نکن عمریه زغال فروشم منو سیاه نکن من خودم ذغال فروشم دانلود اهنگ امیر علی خط و نشون ۱ منو سیاه نکن مگه نمیدونی دانلود آهنگ خط و نشون 1 از امیر علی دانلود اهنگ امیر علی خط و نشون 2 دانلود اهنگ بس کن میدونم امیر علی امیر علی زغال فروش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو