loading...

0142 Music - دانلود آهنگ

,    ,    دانلود آهنگ قرمز باشی آبیش منم,    دانلود اهنگ تتلو یه کاری کردی چشات تموم عالم شه,    یه کاری کردی با من که تتلو,  &nbs

حسین بازدید : 295 شنبه 02 شهریور 1398


,   
,    دانلود آهنگ قرمز باشی آبیش منم
,    دانلود اهنگ تتلو یه کاری کردی چشات تموم عالم شه
,    یه کاری کردی با من که تتلو
,    دانلود اهنگ یه کار کردی دلم از ریشه ادم شه تتلو
,    یه کار کردی چشات تموم عالم شه تتلو
,    یه کاری کردی با من که یه جوری شم تتلو
,    دانلود اهنگ خار تتلو
,    یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه تتلو
,    دانلود اهنگ امیر تتلو قرمز باشی ابیش منم

popimusic.com

 

 

یه کاری کردی با من که یه جوری شم چشات تمام عالم شه
یه کار کردی بگم بی تو نمیتونم یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه
شدی قلب و تن و روحم شدی شدی بال و پر و جونم شدی همه منظورم
شدی گرمای این خونم شدی هر چی که میدونم رو هر صحبتت زومم
یه کار کردی نبینم من اصلا روی خوشو بی تو ازم دنیامو گرفتی به اون چشمات قسم
یه کاری کردی خرابم و داغون و ازت میسازم اسطوره فقط

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ قرمز باشی آبیش منم دانلود اهنگ تتلو یه کاری کردی چشات تموم عالم شه یه کاری کردی با من که تتلو دانلود اهنگ یه کار کردی دلم از ریشه ادم شه تتلو یه کار کردی چشات تموم عالم شه تتلو یه کاری کردی با من که یه جوری شم تتلو دانلود اهنگ خار تتلو یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه تتلو دانلود اهنگ امیر تتلو قرمز باشی ابیش منم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو